











Společně s přáteli z marketingové agentury Four Bros, se kterými úzce a dlouhodobě spolupracujeme, jsme vytvořili kampaň pro tělocvičnu Girja zde v Brně
Kreativní koncept videa jsme uchopili zejména po stránce kontrastu mezi hlavním protagonistou Jiřím Procházkou v roli vrcholového sportovce a hercem Adamem Kaňákem v roli člověka z kancelářského prostředí. Celý děj jsme vedli otázkami a následnýmí odpovědi v nepřímém dialogu protagonistů, až k hlavní myšlence a jedné z pilířových zásad tělocvičny Girja: “Tady jsme si všichni rovní!”
Celé natáčení jsme realizovali od 7:00 a famfáry zazněli v nádherných 0:00. S mozgem v stádiu autopilota jsme ještě do půl jedné balili techniku a vybrali se na cestu domů. Kromě videa vznikla i série reklamních fotografií, které dodatkově a v jiné formě podtrhují kontrast rozdílných životů hlavních postav