







Úkolem projektu pro síť zdravých fastfoodů Mr. Sushito bylo vytvořit nadupané, dynamické video, které odprezentuje koncept podniku a skvělé jídlo.
Toto u nás vždy znamená spojení kreativního vizuálu s marketingovým základem. Navíc, pokud má firma v samotném logu tak výrazný prvek, jakým je Ninja, je nutné toho patřičně využít. Přizvali jsme ke spolupráci tedy skvělého parkouristu Davida, který ztvárnil samotného Mr. Sushita! Ten běží Brnem a při tom dělá přemety a salta až doběhne do samotné restaurace, kde si objedná své oblíbené jídlo. Celý koncept jsme postavili na dynamickém střihu s různými efekty, které skvěle vystihují a podtrhují brand samotný.
Jak dopadlo natáčení a finální výsledek zhodnoťte sami. Podívejte se na video zjistěte, že i ve fastfoodu se dá jíst zdravě!